Shopping ^^

Idag så blev det shopping med mamma och pappa :) Först så gick jag och mamma lite på stan tillsammans ^^ Köpte en svart klänning med lite inslag av oranget från lindex, 3 stycken bh från kappahl och en grå stickad bolero från H&M :) Sen åkte vi till Ikea och åt lite lunch. där så köpte jag svarta ljuslycktor till mitt rum för att byta ut dom jag har :P Sen gick jag förbi skopunkten och köpte ett par nya skor (A) Men dom behövdes för nu kan jag slänga ett par som jag använt flitigt vilket även syns på skorna :P Synd att vita skor ska bli fula så snabbt =/ Men nu blev det iaf ett bar svarta som förhoppningsvis håller sig finare längre :P Sen hamnade jag även på Lindex ännu en gång, gick in där för att pappa skulle in på Dressman. Så skulle igentligen inte ha något men jag råkade hitta ett par svarta jeans, vilket jag letat länge efter. Och när jag provade dom så satt dom perfekt ^^
Men en sak jag inte förstår är varför dom ska göra byxorna så jävla långa?! Jag är ju inte allt för kort själv men alla jeans jag köpt har varit minst 1 dm för långa :P Tur att man har en symaskin hemma iaf :)
Sista stoppet blev på Chilli, en inredningsaffär utanför stan. Har aldrig varit där så passade på att åka dit när vi ändå var i närheten. Mysigt ställe med många fina saker :) Köpte iaf med mig 2 nya kuddar till min säng och dom matchar perfekt med färgen på min vägg ^^
Det blev som sagt lite shopping :P Men det mesta var saker jag verkligen behövde!
Det har iaf varit trevligt att umgås med mina föräldrar idag ^^ Tråkigt att det inte är så ofta man gör saker tillsammans, Men jag har iaf bestämt miog för att bjuda med dom på bio när filmen "Mamma mia" börjar gå :)

Imorgon blir det myys kväll med världens BÄSTA Therése! ^^ Hon åker snart iväg till gbg så vi bestämde oss för att ha en rikgit mys kväll innan hon drar iväg :) Låter väldigt bra enligt mig ^^

Men nu ska jag ta och gå och sova :) Börjar ju jobba på torsdag så borde igentligen sova tidigare men de är rätt svårt att komma i säng i tid! :P Men aja hinner iaf i säng innan 1 (A)
Puss & Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Therese ^^

Naaw du är så söt hjärtat :) Älskar dig <3

2008-07-01 @ 13:50:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback