Oj..

Nu var det ett tag sen jag skrev här. Mkt har hänt :) Dels fick jag sommarlov förra veckan på onsdagen. Hade avslutning på kvällen och drog sedan iväg med Susanna, Setare och Jasmine för att grilla lite. Blev väl inte så mkt grillat men de va mys ändå ^^ Sedan på torsdagen klev jag upp kl 5 på morgonen. Och ja ni läste rätt :P Skulle upp och fixa Tessans hår inför hennes student dag. Ett mirakel att jag inte brände henne en ända gång :P Sedan åkte jag raggerbil in med Tessans föräldrar och bror ^^ Frisyren som jag fixade till lite snabbt hemma försvan väldigt snabbt :P Och när Tessan åkte runt i student kärran gick vi andra och tittade runt på alla som åkte i sina vagnar :) Tänk att det nu bara är 1 år kvar tills det är min tur, 1 år :D Fick iaf 2 rosor där jag stog och fotograferade ^^ Trevligt att folk kastar iväg en liten ros till en ^^ Speciellt till mig som älskar rosor :D Sedan bar det av hem till Tessan där vi åt god mat och Tessan öppnade presenter :) På kvällen blev det Ekonomikum parken med Tessans klass, trevligt :)
I fredags tillbringade jag nästintill hela dagen i min hängmatta med en bok, musik och min hund ^^ Japp han låg i hängmattan tillsammans med mig :P Lite trångt eftersom han är så stor men de går ^^
I lördags cyklade jag och Tessan till badet sen hade vi myskväll hos henne. I söndags städade jag heela huset, jobbigt! Och igår va jag mestadels hemma och tog de lugnt ^^
Imorgon kanske de blir piknik i stadsparken men just nu ser de ut som att vädret inte kommer bli så bra så vi får se :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback