Mys dag ^^

Först så åkte jag ner på stan och mötte upp pappa och brorsan för att sedan åka och äta lite lunch ^^ Därefter åkte vi till ICA maxi och handlade lite grejer inför morgon dagens grillfest :) Sen var det ner på stan igen och jag gick och köpte mig en extern hårddisk på 500 gb ^^ Kostade enbart 695 kronor och de tyckte jag att det var värt :)
Därefter så var dagen helt perfekt! Träffade Jocke och först gick vi runt liten stund på stan sen blev det fika på wayne´s coffee, väldigt mysigt :) Satt ett tag på bryggan också, massa mys. Sedan gick vi på bio på kvällen och det blev Jiddra inte med Zohan. Töntigt rolig film om vi säger så :P Men hela den här dagen har verkligen varit super mysig :)
Nu måste jag tyvärr sova så jag orkar upp imorgon bitti!
Godnatt alla sötnosar, Puss & Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback