Mjauu ^^

Idag vaknade jag upp efter att ha lagt med i hyffsad tid som sagt :P Städade lite här hemma. Måste säga att jag städar väldigt mkt när jag är ledig :P Bara blir så ^^ Aja sen så åkte iaf jag och Therése moppe ända till Ulva, va lite jobbigt att åka för det är ingen särskilt intressant väg om vi säger så. Åker marker, lite hus, ännu mer åkermarker, lite skog, lite hus :P Ja som ni hör är de ganska tråkig väg :P Men iaf när vi kom fram till ulva så började vi plocka jordgubbar. Mumsigt säger jag! ^^ Vi plockade ungefär 7,46 kg vilket är en del, men jag menar jordgubbar är ju jordgubbar och det går åt fort ^^ Iaf om man släpper mig lös i närheten av dom (A) Men det va ju lite små jobbigt att åka hem på moppen med alla dessa jordgubbar :P Vi la en del i boxen på Therése moppe och sen så fick jag sitta och hålla i den största burken. Och Therése fick sitta jätte långt fram för att burken skulle få plats så de såg nog lite roligt ut :P
Efter de blev de promenix upp till affären med vovvarna ^^ Och nu på kvällen har Tessan och jag försökt få ihop en liten frågesport vi ska ha på lördag då det är grilfest här hemma med lite släktningar och vänner :) Blev tre olika kategorier: Film, Musik och sport :P Några lite lättare, andra lite klurigare.
Nu så ligger jag iaf i min säng ny duscha och fräsch ^^ Och detta är ännu bättre eftersom klockan bara är halv 1, blir bara bättre och bättre nu. Men eftersom jag börjar jobba om en vecka så måste jag nog vända på mina tider lite :P
Och imorgon ska jag till vår kära huvudstad för att shoppa ^^ Sen imorgon kväll ska jag hem till Pillan och färga hennes hår sen ha lite film mys :)
Puss & Kram på er alla! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback