Midsommardagen ^^

Kom upp rätt sent ur sängen sen har jag legat och segat en massa :P Men jag ha iaf diskat det stora diskberget som fanns på diskbänken.. Det är de som är det jobbiga när man haft många hemma hos sig som ätit. Fast det är ju ändå så trevligt så disken får man ta :P Och nu sitter jag och Tessan i vardagsrummet med två hundar som slocknat, ena i soffan och andra på golvet. Hur söta som helst båda två ^^ Ikväll ska jag iväg och träffa några kompisar, vi ska grilla och ha lite mys :) Ska bli kul att få träffa dom för de var verkligen hur längesen som helst nu! :P Så jag tror att det kommer bli en lyckad kväll iaf, kan ju inte bli annat när vi tjejer är tillsammans ^^
Puss & kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback