Massa födelsedagar!

Ja i fredags så firade vi brorsan som fyllde hela 20 år. Min faster Anna-Lena fyllde också år då men henne var vi och firade igår. Och dom bodde i en hel härlig lägenhet på södermalm i sthlm. Blev lite smått avis faktiskt :P Aja idag så ska vi och fira kusin barnet Maja som fyllde 1 år i torsdags ^^ Så de blir ju att träffa släkten en del, men de är alltid trevligt :) Sen idag när jag kommer hem ska jag ta student porträtt på Tessan, får se hur det blir ^^
Och nu är det bara 3 dagar kvar innan skolavslutning! :D Fan så jävla skönt!!! Fick ju mvg i internationella relationer också vilket jag är super nöjd med ^^ Hoppas bara på bra betyg i de andra ämnena även om jag nu råkat vara lite slarvig sista tiden :P Men men sånt som händer ^^ Skriver mer ikväll när jag kommer hem :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback