Klädskåps bekymer..

Jag själv anser att jag har på tok för liite kläder och måste köpa en massa nytt.. Men idag när jag städade klädskåpet för en gångs skull, och ja de va ett måste att städa eftersom det såg ut som att en bomb slagit ner.. Iaf när jag städat klart så insåg jag att jag måste slänga en massa kläder om jag ska köpa nya saker för de kommer inte få plats mkt mer :P Fast när brorsan flyttar hemifrån, inte för att jag vill att han ska de eller jo kanske lite (A) Men när han nu skulle flytta så kommer jga få en extra garderob. Så jag får väl hålla ut så länge och försöka få plats med min kläder. Och nya kläder måste köpas för de är så roligt att köpa ^^ Men nu är de iaf fint i garderoben, trångt men fint :P Hmm undra hur länge de kommer hålla sig? 4 dagar kanske? Eller kanske tom. en vecka innan de blir stökigt? Ja de är bara vänta och se. Ska väl försöka hålla så fint som möjligt eftersom de är jobbigt att städa den och vika ihop allt så fint :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback