Juste...

Skulle ju berätta om hur jag blev väckt i lördags natt :P Vet att en person kommer döda mig om han läser det här så vi hoppas på att han inte gör de (A)
Aja det var jag och Tessan här hemma som hade gått och lagt oss runt 1 tiden kanske, och istället för att släpa fram madrass till Tessan i mitt rum sov båda i mina föräldrars säng eftersom dom var borta. Runt 3 tiden så vaknar jag till lite halvt medvetande om att någon springer upp i trappen och först öppnar min dörr och slänger igen den sen drar upp dörren till mina föräldrars rum. Och där kommer Jocke in och skriker något jag inte uppfattade helt. Men hörde ungefär "Du måste hjälpa mig med din brorsa".. Tessan blir förbannad och skriker håll käfte till Jocke (Hon va inte heller särskilt vaken :P). Men min första tanke var att något hemsk hade hänt min brorsa, vad vet jag inte men de va bara den tanke jag fick. Så jag hänger på ner och på vägen så fattar jag va jocke sagt. Han hade sagt "Du måste hjälpa mig, din brorsa är aspackad och han ramlade i ån". Så jocke och någon kille hade hjälpt brorsan hem och när dom skulle gå över ån så hade brorsan ramlat i. Men jag visste fortfarande inte om han va okej eller så. Men så fort jag såg han stå i dörröppningen med världens smile och dyngblöt insåg jag att han ändå mådde rätt bra :P Men jag fick hjälpa honom in i duschen sen upp i säng. Kanske inte världens trevligaste sätt att bli väckt på men jag tycker ändå om min brorsa :)

Kommentarer
Postat av: Frida

HAHA!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback