Ja du..

Det går som sagt i perioder hur jag skriver, får börja skärpa mig lite nu :P
Iaf så igår åkte jag och brorsan till skärdgårdstaden utanför Åkersberga för att fira min kusin som fyllde moppe. Och innan vi åkte så sa min kära mor att vi skulle äta på vägen för hon trodde att vi bara skulle få fika där. Så lättare sagt en gjort drog vi in på max innan vi åkte iväg. Och när vi kommer fram vad ser man inte då? Joo dom står och lagar mat till oss :P Brorsan får ju lätt i sig all mat, vet fan inte vad han gör av all mat men den fastnar inte på honom iaf :P Jag tvingade i mig en liten portion sen fick de räcka :P
På vägen hem hamnade vi bakom 3 stora lastbilar som höll på att måla mittlinjen, och det var en 50 väg som var kurvig så det gick inte att köra om i första taget. Men brorsan låg på mittlinjen och hade roligt :P Sen när han ändå körde om så började det smälla lite under billen och då var det ju grus som fastnade i målarfärger, inte bra inte bra :P När vi stannade för att titta på däcken så var det ett ganska tjockt lager med färg. Så om man nu skulle vilja färga däcken kan jag rekomendera att köra på nymålade sträck, annars är de nog rätt smart att skippa de :P
Men nu ska jag gå och fixa iordning lite frukost, hej hopp! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback