Grillfest ^^

Gick upp rätt tidigt idag för att jag lovat hjälpa mina föräldrar att fixa en massa saker inför kvällen. Dels att sätta upp vårat partytält, och vi fick lite bråttom då en massa mörka moln började rulla in på himlen :P Och de gick jätte bra till en början men sen när vi fått upp ställningen och skulle på med väggarna blev de jobbigt. Jag är ju som sagt inte en så lång människa :P Så jag stog väl på tå och försökte få fast allt, men det blev ju bra tillslut iaf. Och vi hann precis få in både bordar, stolar och dynor m.m innan det himlen började läcka :P Sen kom Tessan över och vi fixade en frågesport vi skulle hålla under kvällen.
Måste säga att det varit en trevlig dag iaf :) Både släkt och grannar som var här. Och vi grillade som sagt, sen blev de lite kubb, frågesport och mys ^^ Och mitt kusinbarn Maja är min absoluta favorit. Underbara unge finns inte! ^^ Sen har man ju kusinerna Elsa och Valter som går på full energi hela tiden. Fattar inte hur dom orkar :P Sen grannbarnet Anton eller förlåt spindelmannen var de ja :P Hehe, han och Tessan hade roligt när dom stog och sköt på varandra iaf :P men de va en trevlig kväll och imorgon blir det födelsedagskalas så då blir de att träffa släkten ännu en gång :P
Puss & Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback