Gårdagen ^^

Ja dagen började med att jag drog ut och cyklade med lilla vovven :) Han sprang som en tok och var helt överlycklig ^^ Cyklade runt hela Björklinge så de vart ju en bit :P Sen så fixade jag iordning mig för dagen :) Så kommer Tessan över, det första fröken säger när hon kliver in genom dörren är "Jag åker INTE" :P Men efter många om och men så kom vi iaf väg och det var som sagt till stor staden Stockholm vi skulle ^^ När vi kom fram så mötte vi upp Elias som Tessan skulle träffa sen så sa jag hej då och gick vidare :) Gick väl runt själv på stan i ungefär 4 ½ timme, köpte en tröja sen en massa små prylar ^^ Men mina fötter var bra slut efter den dagen iaf :P När vi kom hem till Uppsala gick vi och åt lite sen så gick jag och tog bussen ut till Gottsunda, till Pernilla :) Hemma hos henne pratade vi en massa, tittade lite på tv och så färgade jag hennes hår ^^ En väldigt bra dag var det iaf :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback