Duktig Johanna ^^

Nu har jag varit snäll och duktig och hjälpt två kompisar med deras blogg design :P
http://theresemikaela.blogg.se/
http://neaaaz.blogg.se/
Rätt kul att sitta och pilla men jag som många vet kan bli väldigt (läs jävligt) iriterad nrä saker inte går som jag vill :P Och när jag sitter med alla dessa koder som ska bytas ut och byta plats eller t6as bort så är de lite lagom förvirrande. Men det går och det har jag sannerligen bevisat för mig själv nu ^^ Som mina föräldrar sa, "du kanske skulle ta och lära dig göra hemsidor". Ja varför inte? För det här med att jag blir iriterad när det inte blir som jag vill rä en fördel för mig, så ser iaf jag på saken :P För då blir jag ännu mer envis för att lösa problemet och ger mig inte förns de blivit bra..
Och huvudsaken är ju att personen vars blogg det är blir nöjd , och då är jag nöjd

Aja nog om de :P Idag tog jag mig iaf in till stan och mötte upp några kompisar för att vi skulle gå och fika. Och så tänkte jag gå och ta ut pengar för det går inte köpa under en viss summa på en del fik. Så öppnar jag min plånbok för att ta fram mitt kontokort och till min förvåning inser jag att fickan där kortet ska ligga är tom!!!
Som tur kom jag på innan all panik började komma att jag använt det igår och lagt det på ett annat ställe. Men jag var ju som sagt utan pengar, så jag fick ringa min kära pappa och låna hans kort för att ta ut lite pengar :P Men han va ändå skyldig mig lite så det gjorde inte så mkt som tur var :P
Sen gick vi iaf och fikade på Wayens cofee, myys ^^ Och så blev de lite shopping, men int mkt alls :P En piké tröja och två flätade hårband från Gina :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback