You can do it!

Ja de va precis så jag försökte tänka igår eftermiddag :P De va nämligen så att inga valpar hade kommit igåtr morse då jag kom till jobbet. Och större delen av dagen hann pasera och jag gjorde allt sånt som jag brukar göra. Men när jag städat ena valp boxen nere i kenneln så fick jag en kännsla av att jag borde gå upp och titta till Filippa och så kunde jag ju fortsätta med nästa efter de. Och tur var det att jag gick upp för Filippa hade redan börjat böka omkring i valp lådan och jag märkte på henne att något var på gång. Vid det här tillfället var jag helt ensam hemma. Första tankarna var väl något i stil med "neej de här klarar jag aldrig" och så låg jag och hoppades på att Helena skulle hinna hem. Men Filippa hade dock inte lust att vänta på henne så strax efter 4 igår eftermiddag kom första valpen ut vilket var en liten pojke ^^ Nu är dom 7 stcken, 5 hanar och 2 tikar :) Kan hända att det kommer en till men vi får se. Söta är dom små liven iaf ^^ Och det var en speciell känsla att vara med om de kan jag säga :P Så jag vart kvar lite längre på jobbet igår och tog hand om 4 av valparna som kommit då. Och låta det kan dom :P
Och jag tycker att stamtavle namnet till den första valpen borde bli "You can do it" ^^
Lägger upp bilder sen när jag har tillgång till en usb kabel :) Nu ska jag iväg och fortsätta jobba ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback