Vovvarna :)

Ja nu har jag jobbat i 4 dagar och är redan rätt trött :P Men det är rätt livat ute på kenneln så de är inte konstigt att man bli lite trött i huvudet. Och nu på kvällarna händer det inte särskilt mkt eftersom jag är rätt trött efter jobbet så det blir att gå ut med vovven här hemma sen ta de lugnt :) Men jag försöker komma ihåg att det blir shopping sen när jag jobbat klart :P
Har ju varit hundvakt till Tessans troll Salines från i torsdags :) Go grisen! ^^ Varit mysigt att haft henne här :)
Försöker som sagt fortfarande få mina föräldrar att vi ska skaffa en till hund :P Och dom vill ju ha en till, de vet jag men problemet är bara vart den ska vara under dagtid. Nero är ju med på pappas jobb men pappa fick ny chef som är allergisk så de kommer inte funka att ha två hundar där. Men vi har ju haft funderingar på att bygga en hundgård på tomten. Men vi får se vad det blir :P Hur som helst är jag super sugen på att skaffa ett eget litet troll :) Sen kommer ju nästa problem och det är att pappa vill ha en hane jag vill ha en tik :P Men jag får väl hoppas att vi kan komma överens någon gång ^^
Nu ska jag sova så jag orkar upp vid 6 tiden imorgon för att jobba :P
Puss & Kram!

Kommentarer
Postat av: Frida

Jag hoppas verkligen att det funkar att du följer med på måndag! :)

Btw så MÅSTE du hjälpa mig med min blogg, du ser ju hur tråkig den ser ut :O snäälla :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback