Jobb, jobb och jobb :P

Har inte hunnit skriva nu men iaf så har jag åter börjat jobba på hund kenneln Gently´s :) Ska jobba fram till den 8 augusti alltså dagen innan min födelsedag. Passande och bra ^^ Har gått bra dom här två frsta dagarna :) Precis som förra året är de en massa städande som gäller och skogspromenader ^^ Just nu är det 14 vuxna hundar och 7 valpar. Alla tillhör inte kenneln. Men det är en del hundar att ha koll på :) Men imorgon så åker 2 valpar iväg och nästa vecka försvinner ytterligare 1 valp. Lite tråkigt när dom försvinner men det är sånt man får ta! Har ju varit med om de ett par gånger så.
Men tyvärr så är jag uppe väldigt tidigt för att åka till kenneln och när man kommer hem är man rätt slut :P Så ska nog ta och dra mig till sängs snart! Men ska ändå försöka uppdatera här även om jag är trött och jobbar en massa. Jobbar iof helg nu men annars så brukar jag vara ledig under helger :)
Ha det bra, Puss & kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback