It feels good..

Va ett tag sen jag skrev nu så jag tänker gå tillbaka lite och berätta vad som hänt :P I lördags så hade iaf jag och Tessan bestämt oss för att ha en mys dag på stan ^^ Vi började med att gå runt en massa och Tessan shoppade till både höger och vänster! Jag var som vanligt inte så framåt (håller gärna i mina pengar) men Tessan fick mig ändå att köpa en massa saker! :P Sen blev det bio på kvällen som Tessan bjöd mig på, tack så hemskt mkt för det gumman! :) Och det blev Sex and the city! Helt jävla underbar film och jag måste bara ha den! ^^
Sen i söndags vart det dags för mitt första dopp för sommaren. Jaja jag vet att det var sent men som jag alltid säger så är det bättre sent en aldrig :P Det blev faktiskt två dopp den dagen bara för att det var så otroligt skönt i vattnet!
Och i måndags så kom mina föräldrar hem och min älskade Nero, som jag har saknat min plutt. Har ju saknat mina föräldrar också iof men Nero är min drog som jag inte klarar mig utan :P Mina föräldrar klarar jag mig utan ibland iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback