Herregud..

Nu känner jag mig tröttare än tröttast!!!
Jobbat idag igen som vanligt men hundarna var ovanligt snälla mot mig idag (att det var pga att det var så varmt ute behöver jag inte nämna) så de va rätt kul att jobba ändå. Sen kom Pernilla och Fredrik ut och höll mig lite sällskap och när jag jobbat klart så åkte vi in till stan och åt lite först sen hämtade vi upp Jocke och så blev det Ikea.
Ikea är helt klart en av mina favorit affärer, skulle kunna gå där inne i timmar i sträck och bara titta :P Den dagen då det börjar närma sig att flytta hemifrån kommer jag praktiskt taget på bo ikea ^^ Nästan iaf! :P
Och imorgon jobbar jag halvdag ^^ Så jävla skönt! Har ändå jobbat 9 dagar i sträck nu och det känsn i kroppen att den aldrig fått vila ut ordentligt. Sen är jag också ledig lördag,söndag och måndag ^^ Men på lördag blir det ingen sovmorgon heller för då är det korning för Nero, så vi ska åka hemifrån 7 frö att hinna i tid och titta på Neros syskon som går ut tidigare än Nero själv. Men jag följer ju med frivilligt men det är bara för att jag aldrig tittat på en korning förut så det ska ändå bli spännande :) Men på söndag och på måndag ska jag ta en rejäl sovmorgon!! :D
Men de är så sjukt för nu när jag jobbar så är jag död vi 9 tiden på kvällen. Orkar knappt hålla ögonen öppna så man är ju lagom rolig när man träffar kompisar :P
Men nu ska jag ta min körkortsbok och lägga mig i sängen och plugga teori! (kommer nog somna innan jag hunnit öppna boken iof men de låter bättre att skriva att jag ska plugga)
Puss och godnatt! :)

Här får ni en bild på sötnosen Sebbe som är nybadad och glad för att han får bita i handduken :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback