Fullt upp!

Idag så var det att jobba igen efter att ha varit ledigt sen i fredags. Vääääldigt skönt att få vara lite ledig faktiskt :P Känner att kroppen börjar ge med sig lite när man håller full speed hela tiden. Dom som känner mig vet att jag stressar rätt lätt vilket inte är bra, jaag veet! Men de är sån jag är :P Men som tur va vovvarna rätt snälla idag, lite högljuda bara :P Klippte klorna på alla idag vilket jag inte gillar. För jag hatar om man råkar klippa för mycket och dom börjar pipa en massa. Men det gick ju rätt bra iaf ^^
När jag kom hem bytte jag snabbt om och sen drog jag, storebror, Tessan och hennes lillebror till Edwards kök här i bjk. Där hade dom gjort om en massa sen jag var där sist och det var rikgit snyggt faktiskt :P God mat och trevligt sällskap med :) Och på vägen hem så satt jag och Tessan och sjöng till musiken, konstigt nog så höjde brorsan ljudet ännu mer då men som tur är så kan man ju även sjunga högre då ;P Men nu ska jag ta och sova innan jag somnar sittandes.
Slänger med en lite sommrig bild på mig också. Hoppas ni inte får ont i ögonen av min bländande skönhet! ;P (Kan ju iaf få drömma att jag är skiit snygg som alla filmstjärnor och super modeller :P)
Puss och godnatt! ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback