Film kväll! ^^

Tessan och jag gick upp till affären tidigare idag med hundarna för att inhandla lite gottiga saker :P Blev en himla massa frukt sen ostbågar :P Av frukten blev det en ruskigt god fruktsallad ^^ Och jag måste säga att fruktsallad är bland det godaste som finns ^^ Medans vi proppade i oss alla gottiga saker blev det en film. Game Plan stog på dagens meny! Rolig och gullig film :D
Och som ni ser så har jag även fixat till en ny design idag också :) Tyckte den behövde bli lite mer sommrig :D Börjar ju jobba snart också, just när sommar värmen kommer tillbaka :P Typiskt de! Men man får göra det bästa av situationen :)
Men nu ska jag lägga mig och titta på tv tills jag somnar! ^^
Puss och godnatt på er alla! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback