En trött Johanna

Eller inte bara en trött utan en mega trött Johanna på sin egna namnsdag! Och tänkt att somliga kom ihåg att jag hade namnsdag :P Vet egentligen inte vad jag gjort i helgen men något har jag iaf gjort och fort gick den för idag var jag tillbaka hos hundarna. Och oj vad dom saknat mig! Fast det vart ingen mysig promenad för mig idag. Jag hade glömt regnkläder hemma och det har åskat i princip under hela dagen. Men självklart när jag har gått ut med hundarna så börjar det regna, åska och blixtra som allra värst! Detta resulterade i en blööööt, kall och irriterad Johanna. Men som tur vart hundarna glada iaf. Snart är det också dags för en av hundarna på kenneln att få valpisar :)
Till helgen så är det även lööön som gäller :D Så förmodligen blir det shopping någon dag ^^ Kliar redan i fingrarna! :P
Nej nu ska jag nog ta och baka lite om jag känner att jag orkar :P
Puss & kram alla sötnosar ^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback