En sista sak bara (A)

Måste ju bara passa på att tala om att snaaaaart så fyller ju jag år (A) Ingen får ju liksom missa de ;P
Nej men har längtat otroligt mkt :P Nu är det bara övningskörningen som ska komma igång sen så ska de bli ett körkort så småningom också ^^ Nej men det måste jag verkligen se till att fixa. Även om jag kanske inte har någon bil så är det ju alltid bra att ha och jag kan ju alltid låna en bil av mina föräldrar om jag skulle iväg eller nått :)
Okej nu lovar jag att inte skriva godnatt fler gånger för nu måste jag få min skönhetssömn. Men tyvärr så vet jag inte vad skönhetssömnen ska vara bra för egentligen! För jag blir då inte snyggare för de :P Men som sagt om jag känner mig piggare så mår jag bra och då kan jag låtsas att jag blivit vackrare ;P
Godnatt alla goa fågelungar! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback