Duktig Johanna ^^

Ja idag har jag varit riktigt duktig för jag tog tag i att bada alla valpar på kenneln! :P Inte det lättaste jobbet om vi säger så eftersom dom små liven är långt ifrån frivilliga till att hamna i badkaret :P Men det gick bra utan att jag blev allt för blöt!
Och när jag skulle laga mat idag så märktes det helt klart att jag var trött och att mi9n värld är lite upp och ner. Vi gjorde ungspankaka och när jag ställde in plåten hade jag den högre upp på den ena sidan så smeten rann ner i ena hörnet. Och då sa jag att den va gjorde av ren syskon kärlek. Den brända sidan representerade min bror och den fina sidan representerade mig (A) Tihi ^^
Nu är det två arbetsdagar innan helg.. Tiden kommer krypa fram :P Men får väl a tag i något projekt så att tiden kanske går liiite fortare fram. Hade iaf tänkt baka imorgon när jag kommit hem. Och brorsan sa att han kunde vara snäll och hjälpa mig. Fast inte med att baka utan självklart med att äta upp de :P Vad skulle jag göra utan min bror? Ja säg de :P
Nu ska jag iaf skutta i säng, blir tyvärr inte så många blogg inlägg varje dag eftersom min tid inte riktigt räcker till :P
Men godnatt alla sockersöta människor! ^^
Puss och kram! <3


Saaaaknaaaar miin plutt! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback