Åhh =/

Jävla skit väder! Hur kul tror ni att det är att vara ute och gå med hundarna när det regnar?! Inge kul alls kan jag tala om. Svin halt i skogen plus att hundarna är överlyckliga för att dom får komma ut och håller på att springa omkull en. Vilken dag säger jag bara.
Fast när man är inne i kennelhuset är det rätt mysigt att höra regnet smattra mot taket, musiken från radion i bakgrunden och hundarna som flåsar lite lätt av utmattning :P Och imorgon lämnar ytterligare en valp mig.. Sorgligt men sant! Och på onsdag lämnar bamse björnen Tompa mig också. Lite tråkigt när man börjar fästa sig så mkt vi dom men det är sånt man får ta när man jobbar på en kennel.
Fick ett nytt linne av cissi idag också :) Ett turkost brottar linne från ginatricot ^^ I like! :)
Och här nedan på bilden är två av mina favoriter på kenneln :) Greta och Rasmus! Super söta och gulliga. Vassa tänder har dom iof men pga deras söthet så jämnas det ut :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback