12/7-08

Idag var det korning som stog på schemat för mig och mina föräldrar. Mamma kom in och väckte mig runt 10 i 7 och sa att vi skulle åka om 10 minuter. Jag öppnade väl ena ögat men stängde det lika fort och vände på mig. Men jag kom iaf upp ur sängen och runt 7 tiden satt jag i bilen. Ja alla som nu trodde att Johanna skulle hålla sig vaken under resan kan ju bara glömma de :P Vi hade nog kommit fram till rondellen här i Björklinge innan jag somnade (Och för er som inte vet kanske det tar 3 min att åka till rondellen från mig) så jag var trött om vi säger som så. Vaknade inte upp förns mamma och pappa hade stannat på någon parkering för att kolla vägen och de var strax innan Noträlje. Väl framme på Roslagens BK började jag piggna till en aning. Det var ju som sagt korning för 8 hundar ur Nero´s kull och sen 2 hundar från en annan kull. Det hela började bra och hundarna är väldigt jämna. När det blev Nero´s tur blev jag nervös även fast det inte var jag som skulle gå med honom :P Men våran kille var klockren idag ^^ Han är nyfiken, vänlig, social och stabil. Och hon som ledde allt sa i slutet till pappa att pappa kan ta trasan som Nero lekt med och hon kan ta hunden :P Inte bara vi som gillar vår lill kille ^^ Nej men idag var det en stolt lill matte som stog vid sidan och tittade på :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback