Valpträff ^^

Idag så var det valpträff för Black Micas N-kull som stod på schemat :) Vi sammlades vid våra bilar med våra svarta yrväder för att påbörja lite träning tillsammans. Det blev olika tränings moment vi körde. Dels inkallning under störning, förbud, skötsel och några kontaktövningar :) Efter det blev det lek för valparna och jag kan då säga att Rasmus vart lagom trött efter de. Sen blev det fika och lite prat. Och nu så är det dags att anmäla mig och Rasmus till våran första utställning tillsammans. Kommer att bli i Jälla i Oktober ^^ Ser faktiskt fram emot det.
På slutet blev det att fotografera några av hundarna för nya bilder till hemsidan :)
Vart en trevlig dag och sen är det nyttigt för både Rasmus och mig att komma iväg och träna med andra runt omkring oss. Har ju anmält oss till en valp kurs också så vi får se om vi får någon plats ^^
Nu ska jag ta och gå för att sova så jag orkar upp imorgon :)


Här får ni också lite bilder från idag på min söta pojke :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback