Skärpning Johanna..

Ja nu va de ännu en gång ett tag sen jag skrev. Men ni behöver inte oroa er för jag kommer alltid tillbaka ^^ Men det har varit mkt på gång. I söndags så fick jag hem min lilla plutt Rasmus. Snacka om att den sötnosen förgyller mina dagar :) Sen har jag och pappa varit ute och övningskört vilket var bra länge sen sist. Och jag var fjantig innan jag började köra men sen gick det hur bra som helst och jag bara älskar det :D Så nu är det jag som ska se till att köra och plugga teori för jag måste fixa körkort innan nästa sommar :P Men det tror jag att jag kommer klara ^^
Och jag har även sovit hos Tessan varje dag den här veckan då hennes föräldrar varit borta. Trevligt också! :)
Och nu är det ju så att imorgon så fyller jag år. Tänka sig vad tiden går fort ^^ Har fått presenter av Helena jag jobbar hos redan. Fick två super fina orkidéer med krukor och sen 2 andra jätte fina blommor som jag inte minns namnet på nu. Så jag har nog ärvt lite av mina föräldrars trädgårds intresse för jag tycker det är bra mysigt att ha fina blommor runt omkring mig ^^ Hon skulle även köpa hem några vattenfalls orkidéer åt mig och det är nog dom finast blommor jag någonsin sett ^^ Men den bästa födelsedags presenten är ju ändå min lill kille ^^ BM's No Excuse Needed, ett tufft namn som passar min lilla pojke :) Men de är Rasmus han lyssnar på. Eller Rasse, Rasse passe, Ralle barre m.m :) Kärt djur har många namn ;P Och jag har så otroligt mycke kärlek att ge till den här lilla gossen :) Men min prins som redan varit hos oss i 2 hela år nu har minst lika stor plats i mitt hjärta. Nero är alltid lika tossig och go och han hittar på bra många roliga saker. Så nu har jag äntligen 2 mys killar hemma :)

Kommentarer
Postat av: Frida

Så himla kul att du fick honom till slut! :D Grattis förresten på den stora dagen :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback