In the city..

Åkte in till stan idag med Tessan och Rasmus :) Rasmus lämnade vi på pappas jobb sen gick vi ut på stan. Köpte bara några små saker sen lite hundsaker :) Men det var en trevlig dag ändå ^^ Fast imorse blev jag väckt vid 6 tiden då mamma och pappa skulle till jobbet för att Rasmus inte klarar sig själv på morgonen :P Sen tänkte jag lägga mig på soffan och sova nere istället. Meeen Rasmus hade andra planer för matte och röjde järnet så att det inte gick att sova :P Men jag älskar min lill-kille ändå :) Imrgon blir det stan igen och då kanske man lyckas köpa lite mer saker. Sen på Onsdag drar helvetet igång! Nej men jag hoppas det blir bättre i år :P
Krogen på fredag också, ska bli kul att dra ut med tjejerna ^^

Kommentarer
Postat av: Frida

Yes då ska vi röja :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback