Fredag, så skönt ^^

Hade en lektion imorse, tyska. Har glömt nästan allt, illa! :P Men det gick ju rätt bra ändå. Det blev en liten mjuk start.
Sen gick jag, Lovisa och Angelica för att gymma ^^ Så nu har jag bestämt mig för att gå och träna minst 2 ggr i veckan. Hur länge tror ni det håller? Neej men nu ska jag försöka vara optimistisk :P Och det var faktiskt skönt att träna igen, tro det eller ej :) Efter det blev det mummsig sallad till lunch och sen en lång promenad med min lilla filur bort mot fyrishov, där jag även träffade på Kattis, Emelie och Carro efter vägen. Sen så följde Kattis med mig en bit :)
Nu har jag sprungit på stan och slösat pengar, onödiga pengar? Hmm, beror på hur man ser de :P Gick in på bodyshop och hade tänkt köpa body butter men när jag kom dit kom en tjej fram och frågade ifall hon fick lägga en fest makeup på mig. Självklart fick hon det ^^ Och det blev verkligen super fint gjort, älskade ögonskuggan och kajalen hon använde. Och då vart jag ju bara tvungen att köpa det :P Sen blev det en tur in på glitter där jag köpte en liten väska och ett armband. Sen det viktigaste på dagen shopping tur, ett fästinghalsband. Inte till mig då men till lilla rasmus :P Vi ska ju ut till stockholms skärgård om en vecka så det är nog bäst att han får ha ett fästingskydd :P
Nu ska jag snart hem för att äta, fixa mig sen hem till Kattis. Där hon ska berätta lite om Mary Kay produkter :) Sen blir det utgång med brudarna ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback