Första dagen avklarad..

Som sagt så var det första dagen på det sista året för min del.. Blandade känslor :P Kul att träffa klassen igen men ja lektionerna skulle man som sagt kunna skippa. Men tyvärr så är det ju en av anledningarna till att man går i skolan :P Fick även ny matte lärare inför detta år och vi får väl se om det bär eller brister. För min del så anser jag att det inte spelar någon roll hur duktig läraren är eftersom jag inte rä något vidare matte snille :P Men det ska vi inte säga till min lärare för då får jag väl jobba järnet och det har jag inte alls någon lust med..
Sen blev det gränby för mamma och pappa skulle handla så jag tassade omkring där en liten stund :) Man borde åka dit och shoppa ibland för det är ett mysigt ställe ^^ När vi kom hem blev det smörgåstårta för att fira att brorsan som hittat jobb (Dooolt budskap, vi firar att en flytt hemifrån inte är långt borta ;P) Nej men jag är glad för hans skull och det kommer helt klart bli tomt när han flyttat, ingen att bråka med dvs. :P
Sen blev det först skogspromenad med Nero och Rasmus för att träna lite smått, min lill kille börjar bli duktig nu :) Sen var jag duktig och följde med Tessan och Salines på promenad. Självklart så ställde Nero upp på att gå ut ännu en gång vilket för tur eftersom han släpade matte genom bjk, vilket gör att det inte är lika jobbigt för benen sen att armarna tar stryk är en annan sak :P
Imorgon är jag ledig, härligt? JAAA ^^ Tyvärr drog skoltrött in redan efter första dagen inte bra, inte bra :P Hade hoppats att jag skulle känna mig peppad iaf en vecka men inte då :P Det blir iaf fika med Kattic och frida imorgon, myys :)
Sen så kanske det blir brukshundsklubben med far min för att kolla in läget :P
Oj detta blev verkligen bara en massa babbael men jag ska ju som sagt dela med mig av mitt liv vilket jag gjort i en mindre skala :P Nu ska jag hoppa i säng snart för jag blir tvungen att gå upp vid 6 imorgon även om jag är ledig eftersom min lill kille inte vill vara alldeles själv nere på morgonen då han faktiskt är pigg :P
Natti natti gott folk! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback