Äntligen Fredag! ^^

Ännu en lång arbetsvecka har man tagit sig igenom :P Tog tag i att puttsa alla fönster nere i kennel huset idag och nu så ser man faktiskt ut. Så jäkla skitiga fönster kan bli :P Och Viggo bara avgudar mig, han följer mig som en liten skugga! ^^
Men nu ska jag släppa jobbet en stund :P
Har varit hos Kattis nu på kvällen med tjejerna och vi grillade och hade mys ^^ Salines var också med eftersom jag är hundvakt idag åt henne :)
Imorgon är det valp träff som gäller så jag ska till jobbet även om jag inte jobbar en:P Men ska få ha hand om Rasmus. Sen från och med på måndag och 2 veckor fram ska Rasmus följa med mig hem då vi ska titta hur det funkar att ha honom. Sen hoppas jag på att mina föräldrar går med på att ta hem honom. Det skulle verkligen vara världens bästa födelsedags present ^^ Den hunden är så otroligt stabil och go och jag bara älskar honom ^^
Men nu är det dags att sova, är hur trött som helst idag!



Lill Killen ligger och tar det lugnt i gräste i den stekande hettan! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback